miercuri, 28 aprilie 2010

Mi-am făcut BLOG!

Probabil, pentru voi nu este un lucru mare, dar pentru mine este. Multă vreme m-am gândit că ar trebui să-mi fac unul. Acest blog nu este unul personal, ci are o tematică şi reprezintă munca mea, pentru care voi primi nota, în cadrul laboratorului de Internet , pe care îl urmez la FJSC.

Pentru a lua o notă onorabilă şi mulţumitoare, trebuie să respect anumite cerinţe, cum ar fi inserarea unor playere audio sau a unor segmente video. Astfel, tematica pe care urmează să o abordeze acest blog este MUZICA.

Cerinţele necesare pentru crearea blogului nu sunt singura motivaţie pentru care am ales acestă temă. NU! De fapt, eu nu pot trăi fără MUZICĂ. Trebuie să o ascult tot timpul. Fie cu volumul dat la maximum, fie să se audă pe fundalul discuţiilor pe care le port cu oamenii printre care trăiesc. Poţi întâlni la tot pasul oameni care ascultă muzică. De fapt, chiar îi întâlneşti: fie în metrou, fie pe stradă, fie în parc, la magazin, supermarket sau mall. Peste tot.

Oamenii sunt dependenţi de ea. Deşi este cea mai folosită artă, muzica este un drog şi creează dependenţă.

În urma acestor idei a rezultat şi numele blogului meu Music Is Drug!, dar şi a faptului că numele meu este Drug, Alexandru Drug (fără să vă treacă prin cap că eu aş putea să fiu MUZICA!!!).

La finalul acestui post, mai notez faptul că deadline-ul nu-mi permite să postez texte personale, motiv pentru care vizitatorii mei nu vor fi indeptăţiţi să spună că maniera în care scriu nu este tocmai una plăcută şi nici că nu sunt original.

Vă aştept, în continuare, în spaţiul online unde, mai nou, vă sunt şi eu gazdă!

Alex Drug

[Sursa foto]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu